Dunia Saya 〰 Jahitan

Sunday, March 19, 2017

Car Boot Sale - Kota Damansara

Teks dan foto - nelly sofni azmi



Assalamualaikum semua....

Hari ini 19 Mac 2017 (Ahad) saya berada di jualan dari but kereta di Kota Damansara pula. Macam biasalah saya memang suka berniaga walau di mana pun Insyallah panas pun ok je 😁

Di sini seawal pukul 6.30 pagi sudah ada pengunjung yang datang membeli. Waktu buka secara rasmi adalah pukul 7 hingga 11 pagi.

Berniaga di sini adalah berdasarkan siapa cepat dia punya tapak, jadi haruslah bangun awal. Tapi kan walau di mana pun kita berniaga memang kena awal sebab menjemput rezeki awal pagi kan baik ❤❤

Nak tahu saya jual apa? Ha kat tempat-tempat yang berjualan dari bonet kereta, saya menjual barang terpakai yang masih elok dan berfungsi.

Ada beg, kasut, stroller bayi, mainan, barang yang antik dan koleksi yang diminati ramai. Terima kasih buat semua pelanggan kami yang budiman 👍❤

Jom belek-belek 👍😊




Stroller antik 👍



No comments:

Post a Comment