Dunia Saya 〰 Jahitan

Tuesday, February 7, 2017

Mont Kiara Flea Market

Teks dan foto - nelly sofni azmi


Hari ni kami berada di bazaar 'flea market' Mont Kiara, Hartamas dari pukul 11 pagi hingga 7 malam.

Seperti biasa saya akan berada di sini untuk melayan pelanggan-pelanggan kesayangan. Berniaga ni adalah minat saya yang paling disukai ❤

Walaupun penat saya gembira bila dapat berada di kalangan rakan-rakan peniaga dan pembeli. Sebabnya ⤵

⏩ boleh memantapkan kemahiran berkomunikasi dengan lebih baik.
⏩ menambah kenalan dan pelanggan baru.
⏩ memahami selok belok bisnes terkini.
⏩ dan paling seronok ↪ boleh membeli belah juga hahaha.....

Berniaga kena ada pelbagai 'killer skill' kata mereka yang hebat-hebat dalam bisnes. Jadi ini di antara cara saya mencari, menggali dan menghadam ilmu percuma.

Jom singgah ke booth saya ya ❤❤



Plaza Mont Kiara


Booth saya ❤


Rakan saya Paris 😊


Kipas kecil yang wajib 😂



No comments:

Post a Comment