Dunia Saya 〰 Jahitan

Saturday, February 4, 2017

Encik Suami Masak Bekal

Teks dan foto - nelly sofni azmi


Assalamualaikum semua....

Bersiaran langsung dari booth jualan saya di Amcorp Mall Petaling Jaya seperti biasa setiap sabtu dan ahad.




Hari ni bawa bekal. Sebenarnya setiap minggu saya disiplinkan diri dengan membawa makanan dari rumah. Bukan kedekut tapi saya rasa lebih selesa dengan masak sendiri. Hari ini En Suami yang masak 😍



Nasi Goreng En Suami masak


Siapa setuju En Suami mesti kena pandai masak? Syukur Alhamdulillah suami saya boleh dibagi 4 dari 5 bintang untuk asas masakan 😊
Kadang-kadang saya tak sempat atau dalam keadaan tidak sihat, suami akan ambil alih uruskan urusan rumah. 

Suami-suami di luar sana jangan lupa tolong isteri di dapur ya. Abang sado tak berguna kalau telur mata goreng pun tak lulus 😅

Ok saya nak berniaga dulu. Nanti sambung lagi menulis.

Jom datang ke booth kami ya ❤


No comments:

Post a Comment