Dunia Saya 〰 Jahitan

Tuesday, January 17, 2017

Beg Sejadah 2 in 1




Saya banyak menyertai pelbagai booth dan karnival hampir 5 hari seminggu , dan di waktu aktif dahulu sebanyak 7 hari seminggu malam dan siang.

Saya buka booth di pejabat-pejabat kerajaan, uptown, bazaar, karnival, pasar ramadhan dan merata-rata lagi kerana saya sangat suka berjumpa dengan pelanggan secara berdepan :)

Seronok sangat dapat menyampaikan kebaikkan produk jahitan saya secara terus.


*****************************************************************************

Booth secara 'permanent' saya sekarang ada di Amcorp Mall, Petaling Jaya setiap hari sabtu dan ahad. Kami berada di Level 1 di tempat yang sama.

Jom lah datang ke booth kami untuk melihat hasil produk jahitan saya yang pastinya sangat unik.

Produk terlaris kami selama 7 tahun berturut adalah Beg Sejadah 2 in 1 yang mampu dimilikki oleh semua golongan.





No comments:

Post a Comment