Dunia Saya 〰 Jahitan

Sunday, January 15, 2017

Siapa saya?

Nama terindah yang diberi hingga kini Aznelie Sofni Bt Azmi. Namun lebih dikenali dengan nama Nelly Sofni Azmi di dunia alam maya sejak 2005 lagi.
Nama yang agak 'rare' di zaman dulu.

Azmi Bin Md Hassan, nama abah kesayangan saya yang menjadi idola hidup. Salwa Binti Hamzah, mak yang sangat saya sayangi.

Anak jati Selangor, dilahirkan di Ampang dan dibesarkan di Ibu Negeri Selangor, Shah Alam sehingga kini.masih setia di sini.
Berkahwin pada usia muda tahun 2004 setelah tamat pelajaran dalam Ijazah Perakaunan.

Ada seorang suami (hahaha....tak kan dua pula kannnn....) yang sangat penyayang.
Mempunyai seorang anak kini berusia 12 tahun (2017).

Jom selusuri perjalanan dunia perniagaan saya :)


Cari saya di Media Sosial?




No comments:

Post a Comment