Dunia Saya 〰 Jahitan

Sunday, January 15, 2017

Pengalaman Dunia Perniagaan



Memulakan perniagaan sewaktu masih bekerja di Uptown dan secara alam maya di forum-forum. Pada tahun 2004 masih belum wujud FB dan IG, makanya saya bermula di forum-forum dahulu. Forum yang menjadikan bisnes saya dikenali bermula di forum wanitamelayu.com yang sagat tersohor di waktu itu.

Menjual pelbagai jenis pakaian wanita menjadi pilihan saya di waktu itu. Tujuan asal adalah kerana saya sangat suka bergaya mengikut trend semasa di kala itu. Melihat warna-warni pilihan koleksi pakaian menjadikan saya semakin seronok untuk meneruskan perniagaan tersebut.

Walaupun saya berniaga namun urusan kerja pejabat tidak pernah saya abaikan. Ini kerana segala urusan perniagaan saya uruskan selepas waktu pejabat sahaja.

No comments:

Post a Comment